Перша виставка уAutomotive Ukraine була схожа на Женевське автошоу в мініатюрі.
Елементи експозицій деяких учасників нагадували світові автосалони, а на більшості стендів красувалися купе-кабріолети і спортивні версії дорожніх автомобілів.
Захід, було організовано за зразком найбільших світових автошоу.
У двох павільйонах виставкового центру «Експоплаза» на площі майже 20 тис. м. кв. розмістилися легкові автомобілі.
Стенди для багатьох з них були розроблені або затверджені в штаб-квартирах виробників, інші виконані вітчизняними дизайнерами в суворій відповідності з фірмовим стилем кожної з марок.
Майже всі презентації автомобілів супроводжувалися барвистими шоу-програмами.
Всі учасники дотримувалися графіка заходів, а прес-брифінги проводилися через кожні 20-25 хвилин з ранку до пізнього вечора. Всім запам’яталися яскраві шоу від BMW / Mini, Volkswagen, Toyota і Audi.
Принципово по-новому для вітчизняних автовиставок було організовано і відвідування автошоу. були розроблені спеціальні тарифи на квитки для бажаючих відвідати захід днем, ввечері і протягом всіх трьох днів виставки. Вхід здійснювався через турнікети, які пропускали людей з квитками і бейджами зі штрих-кодами.


















































